7 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni yıl seramonisi, coşkusu, hüznü ..

Şimdi yeni boşandıysan özel günlere çok ama çok anlamlar yüklemektesindir. Geçmişin, hayallerin, gelinen nokta, çocuğun için tekrar tekrar hüzünlenir ve belki sinirlenirsin. İş yerinde , 5 numara evlilikleri, 10 numara çocukları  olan  mesai arkadaşlarının planlarını dinlersin de çocuğunun içindeki ukteleri düşünür düşünür kahrolursun....Yapma. Ya da boşandıktan sonraki ilk yılbaşında yap ve bırak.
Çocuk çok mutlu olabilir belki anne ve babasıyla birlikte yeni yıla girmekte ama bundan farklı çıkarımlar da yapabilir acaba biraraya gelirer mi diye. Ya da  anne ve/veya baba çok gerilebilirler ve çok mutsuz olabilirler , hepsine bu duygu gece sonuna kadar yansımış olacaktır. Elimden geldiğince medeni bir insan olmaya çalışıyorum ama böyle bir ortamda bulunabileceğimi sanmıyorum ve çocuğum da mutsuz olsun istemiyorum.

O zaman hemen alternatif plan geliştirmelisin....ama hemen hem de bir kaç tane.. Bunun nedeni çocuğu gerçeklerden kaçırmak değil de farklı hareket edebilineceğini kendine ve çocuğuna göstermek.
Biz bu yılbaşında başka bir bekar annenin evinde pembe panter izleyerek , tombala oynayarak, kurabiye ev yaparak mutlu olacağız.  Eğer aksilik çıkarsa yaşadığımız yere yakın bir yerlerde kutlamanın yapılacağı bir yerde konaklayacağız. Eğer aksilik çıkarsa bahçedeki kedilerimize yılbaşı partisi evi yapacağız .Eğer bunda da aksilik çıkarsa oyuncak tren alıp evde başbaşa oyun oynayacağız..


3 yorum:

  1. Ben bosanmis bir ailenin cocuguyum. 16-17 yil oluyor sanirim tam hatirlamiyorum. Simdi bu yaziyi okuyunca annemin yilbaslarinda neler dusundugunu dusundum, bi duygulandim.. iyiki o gunler gecmis su an yilbaslari bizde heyecan ve zevkle kutlanir
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aner , Dilerim benim çocuğum da senin gibi heyecan ve zevkle yılbaşı kutlar..

    YanıtlaSil
  3. Ben de işte tam bunu düşünüyorum, boşandıktan sonra normal günler bile çocuk için zor geçecekken özel günler (doğum günü, yılbaşı, bayramlar, karne günleri) hep bir buruk geçecek, anneyi de babayı da yanında isteyecek ama ben o adamı görmeye tahammül edemiycem

    YanıtlaSil