21 Ocak 2014 Salı

Babasının Başka evi var-Çocuk kitapları

Boşanmış anne babalar çocuk kitaplarının içeriğine çok dikkat etmeli. Peki birlikte yaşayan anne babalar? 
Çocuğumun arkadaşı, annesinin aldığı kitabı okumaya çalışıyor adı; "Babasının Başka evi var". Annesi de bana gösteriyor ; ne ilginç ismi var di mi?
Bana ilginç gelmiyor. Kadınla bakıştıktan sonra aniden aydınlanıyor "AaAaaaaaa...."
Ben bu tarz kitapları almadım. Aile temalı kitapları da almıyorum. Bence yaraya tuz basmaktan pek farkı yok. 
Klasiklerin güzelliğini çocuğumla okurken yeniden keşfediyorum. 


Hepsinin çizgifilmini, filmini seyredebiliriz. Ama akşam uykudan önce 10 sayfa okuyarak, ertesi gece için meraklanıyoruz. Şimdi Siyah İnci'yi okuyoruz, henüz başındayız.  "İlk sahibi neden satmış" atı çok üzgünüz mesela.
Dibine kadar herhangi bir mesaj kaygılı kitaplar beni yoruyor. Çocuğunda ilgisini çekmiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder