5 Nisan 2014 Cumartesi

Güven

Çocuk bir laf çakar sana,
                                öylece kalakalırsın

"Sen .........(babasının ismi  ile)'e de güvenmiyorsun. Bana da güvenmiyorsun."

Odasına gider , kapıyı kitler.

Babasına güvenmediğimi biliyormuş ama kendini aynı sepete koyması  çok koydu.

Konu spor yapmaktı. Konuyla ilgili 1 ay önce de aynı muhabbeti yapmıştık, yine yaptık. O zaman verdiği sözü hatırlattım ona. Güvenmiyorum demedim asla.

10 dakika koltuğa çivilendim.  Gittim kapısını çaldım. Açtı.

-"Sen benim en güvendiğim insansın" dedim.
-"Sen de benim" dedi.

Sarıldık.

1 ay önce verdiği sözü hatırladı ama ufak bir değişiklikle tekrar anlaşma yaptık.

Bir daha sarıldık.

6 yorum:

  1. Neyse ki mutlu sona kavuşturmuşsunuz.

    YanıtlaSil
  2. hep uğrayacağım diyorum da bi türlü gelemiyorum
    öncelikle ben hoşgeldim tabi.
    çocuğun babasına olan güvensizliğimi var burda?
    mutlu bi son olmuş
    güzel olmuş
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuğun babasına güvensizliği yok, benim babasına var ;)

      Sil
  3. Babam bana yapmadığım birşey için günlerce küsmüş sonra yapmadım diye ağlama krizine girince karşısına alıp konuşmuştu.Yapmadığını biliyorum ama birinin güvenini kaybedersen ne hissedeceksin gör istedim, hep ben sana küstüğümdeki gibi hissedeceksin. O nedenle sana kızsam da asla bana yalan söyleme demişti.Altı yaşındaydım. 32 yaşındayım ve hala babama yalan söyleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven tam da bu yaşlarda öğreniliyor sanırım...

      Sil