14 Mayıs 2014 Çarşamba

Dün gece

Uyuyamadım. Yatağım , yastığım beton hissi veriyordu. Başım ağrıyordu.

Haberler, twitter, ekşi sözlük hepsini takip etmeye çalışıyordum.

Bir kadının bağırmaya başladı sokakta saat 3 ü geçiyordu.  Balkon a çıktım. Ne söylediğini anlamadım, yanında biri daha vardı, iri yarı bir erkek. Kadını korkutuyordu , adam
"susssssssssssssssssssssssss dedim sana susssssssssssssssssss, senin yüzünden bu hale geldim bennn"
diye kadını ensesinden tutup yürümesi için ikna etmeye çalışıyordu. Mahalleden bir kaç delikanlı aşağı indi, polisi aradık. Delikanlıların üzerine yürüdü adam, siz ne karışıyosunuz lan diye, elini beline götürdü sanırım, delikanlılar devam etmedi.
Bizim sokaktan aşağı sokağa doğru yürüdüler.

Ne olduğunu bilmiyorum. Haberlere baktım sabah.. Çok şükür dedim utanarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder