5 Ağustos 2014 Salı

Pedagog mu, manyak mı, ben mi?

Evler ayrıldı, boşanma süreci devam ediyor. Oğlanı pedagoğa götürdüm. 2 sene önce...

Dedim ki - ya bu çocuk benimle babasıyla ilgili hiç konuşmuyo, içine kapandı..
Dedi ki - sen çocukla konuştun mu olanları, sen içini açtın mı?

"Bugün çocukla konuşacam haftaya sen yalnız gel" dedi.

Gittim haftaya..

Dünyadaki milyorlarca insan gibi boşanıyoruz yani normal ki böyle şeyler kafasındayım ya, onu anlatıyorum , kadına da bozuğum , çocuk için geldim beni mi söğüşlüyo , salak mı duruyorum falan...

Sonra beni bir çözdü kadın. Nefretimi. Ne yaparsan rahatlarsın dedi?

Ölsün dedim.

Tamam dedi.

Gitti , içerden koca bir yastık getirdi. "Bu Ex olsun" dedi.

"Hadi göm".

Eğildim, parkeleri kazmış gibi yaptım falan amam gülüyorum yani, dalga mı geçiyo bu kadın , zaten para yok , buna mı vericem diye düşünüyorum. Neyse yastığı güya kazdığım çukura attım. Üzerine güya toprak atmaya başladım ve bir ağlama patlaması yaşadım evlere şenlik. Hem gülüyorum, hem ağlıyorum, "ya karı bana yap" diyo ben de yapıyorum , az mal değilmişim, parkede ex hayvanı mı gömülürmüş diyorum, sonra ağlama normale döndü. Başarılı bir mezarcı edasıyla , bir adım geriye çekilerek baktım. "Ne hissediyosun" dedi. Ayağımla parke mezarın üzerine bastırdım. Çıkmaz di mi burdan, yok çıkmaz dedi. Ohh dedim.

Deli meli...Dünya dönüyor sen ne dersen de işte...


11 yorum:

  1. Bir gün cok ağladım. Ama çok. Dedim ki " bir mezarı olsaydı. Giderdim mezarına otururdum. konuşur anlatır anlatır anlatırdım. Birazcık yanında kalırdım" adam bir telefon kadar yakın oysa. Gel desem gelir. Özledim desem ben de seni der. Ama olmuyor işte. O eskisi gibi olmuyor.
    Bundan sonra bayramdan bayrama :)

    YanıtlaSil
  2. İlkim ÖZ'e kadar gitmişliğim var ama paranın gözü kör olsun... Bir umut bree ne yapacan

    YanıtlaSil
  3. Bu nefret ne zaman bitecek ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sene öncesinin anısıdır.

      Sil
    2. 12*2 = 24
      24-6 = 18
      benim 18 ay daha bekleyecek gücüm yok sanırım :(

      Sil
    3. kendine biraz zaman ver..6 ay- 12 ay arası tertemiz olacaksın. Bazen merhamet bile edeceksin.

      Sil
  4. ne güldüm yaaa harikasın. Ne terapia ama

    YanıtlaSil
  5. izmir pedagog olarak oluşturduğunuz içerik için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil