13 Ekim 2014 Pazartesi

Ex'in Next'i

Aradı ex.

Bişeyler diyor yine..

Heyacanlı, sinirli, susmaksızın konuşuyor , konuşuyor...

Kavga etmiş Next ile... Kavga arasında Next , ex'e çakarken bana taraf olmuş...

Kavga sebebi Next'in ilişkiyi resmiyete taşınmaması hırçınlığıymış...

Eeeee?

Öyle işte, sinirleri bozuk...

Neden anlatıyorsun, yok bir sebebi...öyle işte...

Dinliyorum onu , oğlanı etkileyecek bir durum var mı , gitmese mi vs...

Donuna kadar benden başka tanıyanı yok ...

........

2 gün geçiyor ya da geçmiyor. Ex ile Next yine kapışıyor, bu sefer nedeni , Ex'in bana boynuz takmasına yardımcı olan abla! Abla , Ex ile iletişime geçmiş, Next , ex'e yine çakmış.

.........

Oğlanla anneannede kaldık bir akşam. Dedesi yanına yattı , masal anlattı. Kapı açık. Oğlan ,
- Ama Next teyze öyle demiyo...
-Next teyze kim yahu
-Hani babamda varya...
-HMMMM.....neyse, ondan sonra.....

...........

Ex yine aradı...Yine bişi...

"Biliyo musun , artık babam Next'i biliyor, oğlan söyledi"

"Ufff yaaa, şimdi yanlış anlayacak"

"hahahhaa, hadi öptm snr grşrz cnm by"



11 yorum:

  1. Ex'ın next'i bayıldım buna. Harikasın valla.

    YanıtlaSil
  2. Ex den neden next olmaz özetlemişsin✌

    YanıtlaSil
  3. Niye size anlatıyor ki???
    :)

    YanıtlaSil
  4. Kaplumbağa olsalar sırf saçmalamak için kabuğunda ters dönüp kıçından başını çıkarma azmi var erkek milletinde..."Ay şimdi yanlış anlayacak" demek "Aslında elle tutulacak tarafım yok ve itliğimin farkındayım ve bu durum normal değil ben de biliyorum ama siz yine de normalmiş gibi davranın çünkü başka türlüsünü yapmaya kabiliyetim yok" demek oluyor... Sende biliyorsun bunu elbet. Ex'i Next'e kakala bir sekilde evlensinler. İkisine de başka ceza yok gibi çünkü. B.klarinda boğulmalarinin en temizi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Next in bir günahı yok ama...İnşallah evlenirler..

      Sil
  5. Sıkıntısını bulaştırmak eski alışkanlığı sanırım kurtulamıyorlar...Ne yapsın hadi babanda öğrenmiş ex için "bu ne yaman çelişki anne"gelsin.

    YanıtlaSil
  6. komik adam yaa çocuk mudur nedir ne sanıyo ki seni :)

    YanıtlaSil
  7. en hakiki adsız20 Ekim 2014 03:42

    Ex gibi bir adamın yaşam koçluğunu ve biricik sırdaşlığını üstlenmenize hiç anlam veremedim. Daha ne kadar bu adama hak etmediği iyilikleri vererek kendinizi bu adamın bataklığında çürüteceksiniz. Her bahsettiğiniz konuda zekanıza ve sağ duyunuza hayran kaldım şimdiye kadar, inanın abartmıyorum. O kadın buna izin veren kadınla nasıl aynı insan olur anlayamıyorum. İletişimi tabii ki kesemezsiniz, ortada yavrunuz var farkındayım. Dostluk çok ama çok büyük bir iyilik, sırf bir başka kadının peşinden gidip çocuğunuzu aynı evde yaşayacak bir babadan mahrum eden bu adama. Bu kadar içli dışlı olduğunuz sürece onun girdapları sizi de çekecek içine ve ömrünüzü mantıklı ama harcanmış olarak bulmanız ve pişmanlık hissetmenizdir tek korkum. Naçizane.

    YanıtlaSil