1 Kasım 2014 Cumartesi

Şikayet

Beni babasına şikayet etti.

Bunu daha önce de yapmıştı. Babasıyla birbirimize girmiştik.

Konu: Xbox daki oyun süresinin 1 saat olması

Detay : annesinin 1 saat doldu ikazlarına aldırış etmeyen bücürün oynadığı oyun konsol+tv fişinin aniden çekilmesi

Bu hareketimden sonra bağırdı çağırdı falan falan.

Babasına anlattığı kısım : annem de benim hiçbirşeyime izin vermiyor, herşeyime karışıyo , "örneğim" fişi falan küt diye çekiyo (üzgün surat)

Ex : ya neden böyle ani hareketler yapıyosun vır vır vır...

bu esnada üçümüz 50 metre yürüyeceğiz, sonra ex ayrılacak ..

ben Ex'e  madem bu kadar herkes herkese her istediği şeyi "dürüstçe" anlatıyo bir de beni dinleyin ikinizde diye başlayarak ;
bücürün ettiği lafları , hareketlerini anlattım, yüzü şekilden şekile girdi. Ex'in bu oyunlar nedeniyle başa çıkamadığı için tüm oyunları bana vermesini hatırlattım. Rüyasında bile oyunun devamını gördüğü günleri , başka hiçbirşey anlatmadığı zamanları hatırlattım.

Sonra Ex , bücür e sardı. O da başka bir üzgün surata büründü , neyse biz eve geldik.

-Beni daha önce de babana şikayet etmiştin...
-Evet...O da amma uzatıyo yaaa...
-Öyle mi?
-X-box oynayabilir miyim?
-15 dakika.
-tamam.
-tamam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder