27 Aralık 2014 Cumartesi

Ben bilmem eşim bilir puhahhahah

Cumartesi günleri oğlum babasında genelde. Bu aralar çok yorgunum , evden çıkmıyorum . Ev işi , duş , kahve , ben bilmem eşim bilir dörtlüsü ile akşamı yapıyorum.

Ben bilmem eşim bilir i seyrettiyseniz bilirsiniz önce eşler nasıl tanıştıklarını anlatıyorlar. Sevgili blog , ben bu satırları yazarken kadının biri anlatıyo yine tv açık. Kadın susmuyor.

Neyse ,
Tanışırken iki kategori var,
1- İlk görüşte aşık olan %5
2-İlk görüşte nefret eden %95

Bu kadınların romantik evlilik teklif alma oranları :

1-Romantik evlenme teklifi alanlar : %90
2-Öküz gibi teklif alanlar   :%10

Evlenen kadınlar da hep istemem yan cebime flört döneminde...babaları seyrediyor diye midir nedir?

Ben çok eğleniyorum bu programı seyrederken. Kahkaha falan atıyorum .

En sevdiğim oyun sırasıyla ;
1-Sıcak çikolataya çilek batırıp yemeleri - en çok kim yiyecek?
2-Adamların topuklu ayakkabı ile yürümeleri
3-sulu bardaklı bir oyun var- adına ne desem bilemedim.

Şimdi eşlerden biri diğer eş için tahminde buluyor, yarışma başlayıp diğer eş tahmini tutturmaya çalışıyor kan ter içinde. Bol keseden atan eş, yarışan eş için motivasyon cümleleri kuruyor.
"hadi aşkım yapabilirsin hadi
-suusss
-oğlumuz için, kızımız için, 40 saniye kaldı , hadi ama,
-susssssssssssssss
-odaklan..
suusssssssssssssssssss
-canım sana inanıyorum 30 saniyen kaldı hadddiiiiiiiiiiiiiiiiii,
-suuussssssssssssssssssss
-ya düz at düz hep yamuk atıyosun , düz dedim düz düz..10 saniye kaldı yaaaaa....hadiiiiiiiiii..of yaa.."
dıııııııııııııııt süre bitti...

Sonra birbirlerine giriyorlar.
Program başladığında birbirlerine kıyamayan , başta nefret etseler de zamanla ne kadar sevdiklerini anlatan insanlar gidiyor ne kadar beceriksiz oldukları ya da tahminlerdeki abukluklarıyla suçladıkları insanlar haline geliyorlar.


Evliliğin ne olduğunu öğrenmek veya hatırlamak isteyenlerin gönül rahatlığıyla seyredebileceği çok faideli/eğlenceli bir program.

*Tüm istatiki bilgiler tarafıma ait olup prooooramı - seyircilerini bağlamaz.


6 yorum: