21 Aralık 2014 Pazar

Bu sefer

Oğlanın yanında, ona kendince birşeyler anlatıp tel açtı bana, hoparlör açık, bana bağırıyor.
Benimle kavga ediyor, kendi kendine.
Burada bir adsız vardı, ne yapmışsındır kimbilir derdi eminim.

Yaptığım şey, son zamanlarda artan müdahalelerine , "velayet bende" hatırlatmasıdır. Bu onu çıldırtmaya yetti.  Çocuğa velayetinin annesinde olduğunu, telefonda benimle kavga etmeye çalışarak, belki de çocuğu korkutarak geri adım atmamı sağlamaya çalışıyor. Başarılı bir yöntem.

O akşam oğlum onda kalacaktı, çok sakindim. Oğlumla konuşmaya çalıştım daha çok. Zaten o telefon konuşmasından 1 saat sonra bana getirdi, sende kalmak istiyor diye.

Sonra beni aradı. "Ne istiyosan anlat , ben de seninle ilgili ne var ne yok anlatırım , dişediş ....."falan dedi. Kapattım.

Oğlumla oyun oynadık. Kucağımdaydı sürekli. Ipad e yeni bir ninja oyunu yükledik. Arada sırada babasıyla ilgili sorular sordu. Gerçek şekilde cevap verdim. Gece çok geç uyudu, hiç zorlamadım. Gece defalarca sıçrayarak uyandı. Bütün gece ona sarıldım.

Ve sırtım yine bir buz kütlesine dayandı. Dondum dondum. Sırtım buz .. Ama aslında üşümüyorum ya da sırtımı ısıtamıyorum. Sırtından hançerlenmek lafının fiziksel etkisini yaşıyorum sanırım.Sabaha kadar uyumadım.

Sabah uyandı. Parka gittik. Bisiklete bindik.
Babası aradı , çok kısa konuştular.
Babasını artık daha az seviyor. Ben istesem Ex e bu hayvanlığı yapamazdım. Kendi başardı sanırım.

Ben bu ülkenin medeni bir şehrinde , medeni bir semtinde yaşayan, medeni biri görünümlü biriyle evlenip boşanmış , eğitimli bir insanım. Haklarımı biliyorum bu doğrultuda yapabileceklerimi biliyorum. Ama ne sisteme ne ex e güveniyorum..........!



12 yorum:

  1. Bir çocuğu mutlu etmek istiyorsan annesini sev. Veya sever görün.
    ex kendi yetersizliğini gördükce çıldırıyor ve çocuğada zarar veriyor.
    İyi ki siz tutarlı ve sevgi dolu davranıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmesine gerek yok boşandıktan sonra sussa yeter sadece...

      Sil
  2. O sırt üşümesini bilirim. Gerçekten üşür. Ne giysen fayda etmez. Sonra sonra o his sanki sırtımdaki yükün kaybolması gibi geldi ama.
    Sanki alıştığım ağır yükün yavaşça yok olması.
    Belki hafifleme hissi.
    Bilemedim.

    YanıtlaSil