23 Aralık 2014 Salı

Sakız

Artık anlatmıyorum neredeyse kimseye...

Ama işte bazen suratım ele veriyor. Artık fiziksel olarak cildim tepkiler veriyor.  

Üstünkörü anlattığım zaman , ilahi adalet , Ex'in sonu vs. ile ilgili beni rahatlatmak amacıyla söylenen sözler var. Bunlar artık beni sinirlendiriyor sanırım. Ex'in  ne sonu umrumda ne de şimdisi...
20-30 yıl sonra en kötü sonla karşılaşsa ne olur , karşılaşmasa...
Ben kendimle, oğlumla ilgileniyorum, şu anda. şimdi, hemen.

Bir de eski iş yerlerimde Ex ile kavga etmediğim herhangi bir oda, köşe kalmamıştı. Toplantı odasının patronlar tarafından dinlendiği , kayıt altına alındığını , direktörüm bana nasıl söyleyeceğini şaşırmıştı, dağ gibi adam cümle kuramamıştı. 5 yıl çalıştığım yerden 1 ay içinde karar verip ayrılıp abuk sabuk iş yerlerinde işe başlamıştım.  Daha 1 ay olmuş başlayalı yeni işimde , yeminliyim . Son bir hafta o kadar tahrik etti ki...Konuşmadım. Çıktım öğle aralarında bok gibi alışveriş yaptım . Rahatladım. 

Bu ara böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder