5 Ocak 2015 Pazartesi

Korku

Ben çocukken "kurt adam " ve "jaws" seyretmiştim. Denizden zaten çok hoşlanmazdım hem silivri de o kadar koca adam arasından beni mi yiyecek diye düşünürdüm, çok bir korku yaratmadı. Kurt adam ise, ben kurt adam olursam annemden nasıl saklarım, gece evden nasıl çıkarım gibi düşüncelere sevketti. Ne kurt adamdan , ne kurt adam olmaktan ne karanlıktan korkuyordum ama konu annemse kurt adam bile olacaksam tırsıyordum.
İki çocuk annesi bir arkadaşım var, koskaca kadın evde biri yoksa uyuyamıyor, kalamıyor. Eşiyle çok mutlu , Allah daim etsin ama o korkuda olan birinin boşanması imkansız.
Oğlum bir arkadaşının ipad inde görmüş eyes adında bir korku oyunu. Şimdi çok ama çok korkuyor karanlıktan gece yatarken yorganla hertarafını kapatıyor, holdeki ışığı açtırıyor, yanına yatıp ona sıkı sıkı sarılmamı istiyor. O uyuyunca kalkıyorum ama bir kaç kez korkarak uyanınca yanında uyumaya karar veriyorum.
Sabah uyandı , yarı uykulu kucağıma oturdu , boynuma yattı, bacakları sığmıyor artık çok uzadı, zor oturduk, sırtını kaşıdım.
"Sen beni herşeyden korursun" dedi...
Korumaz mıyım bebeğim....

4 yorum:

  1. Kazık kadar oldular derken işte böyle hareketlerle aslında hala çocuk olduklarını hatırlatırlar bunlar. (bende de var böyle bir model. akşam birlikte uyuyalım seni çok özledim diye yalvardım. önce yok dedi,sonra gelip anne tamam birlikte yatalım dedi. bir sevindim anlatamam. gitti yattı benim odama, bir süre sonra odasına bişey için girdim ki off diyebilmişim sadece. Yatağının üstü kıyafetten görünmüyordu. Onları toplamaya üşendiği için benimle yatmış :s:) ) işini bilen ergen modeli!

    YanıtlaSil
  2. tamda örnekteki gibi bir kadınım malesef 2 evladım var ama evde kocam olmasın asla uyuyamam allah korusun ya ölürse ya boşanırsak naparım ben nasıl alışırım bu duruma diye düşünmeden edemiyorum.sanırım birazda yetiştirilme tarzıyla alakalı ben hiç yanlız bırakılmadım evde asla yanlız kalmama izin evrmedi ailem.koruma duygusunun aşırısı ileriki hayatı aynen bu şekilde etkileyebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece gündüzden daha yavaş akıyor..tadını bir alsan :)

      Sil