27 Eylül 2015 Pazar

Erkek dayanışma derneği

Kamu spotu yapmışlar.

https://www.youtube.com/watch?v=rHwOcuv1PNQ

İzlemeye durumu olmayanlar için yazayım, şunları demişler;

-Her gece size şiir yazmak zorunda değiliz.  PİF

-Bizden her an romantik olmamızı beklemeyin PİF

-Uzun uzun yazdığımız mesajlara iki kelimelik  cevaplar  vermek sizi biden daha cool   yapmaz

Bulaşık yıkıyordur abla, coolluktan değildir o , sevdiceğe neden kısa yazsın, ha bulaşık yıkamıyosa bi düşün

-Ankara da deniz olmayabilir ama orada da yaşamayı öğrenmelisin.

"Deneyebilirsin" olmalıydı yüklemin. Oda değiştirmek bile bazıları için travmatik, "öğrenmelisin" ne? Öküzsün

-En ufak bir tartışmada facebook ta fotoğraflarımı silemezsin

Senin en ufak dediğin tartışma , zurnanın zırt dediği, bardağın taşan damlası falan hangi deyimse işte odur. 

-En ufak bir tartışmada beni facebook undan silemezsin

Yukarıdakiyle aynı... İlave olarak hayatından siler atar. 

-Benden kıvanç tatlıtuğ gibi yakışıklı ve kaslı olmamı bekleme. Mal bu (göbek -kıl focus on)

Önce saçlarını tara kardo

-Tek bi mesajına 7 dakika geç cevap verdim diye bana 7 gün trip atamazsın.

PIF

-saçlarındaki şukadarcık kırığı aldırdığını farketmedim diye bana öküz diyemezsin.

Ruhani değişiklikleri , kırgınlıkları anlamadığınız , kaşlarını aldır, dibin gelmiş vs. gibi uyarılarınla fiziksel durumu yakından takip ediyorsan, o aldırılmış saç kırıklığını da fark edeceksin arkadaş.    Etmiyosan öküz der. pardon yani. 

-ilişkimizdeki yüzelli özel günden üç tanesini hatırlamadım diye bana odun diyemezsin.

ay birini hatırla, unutulmaz kıl, bak ömrü boyunca bişi yapmana gerek kalıyo mu?


-------
kardeş sen çok yanlış gelmişsin.

Bu yazı dün gece uyutmayan gök gürültüsü nedeniyle internetteki komiklikler arasında bulunan videonun komik olmaması üzerine yazılmıştır.





3 yorum:

  1. E git o zaman abi. Zincirli sanki abiler iliskiye. Yapan nası yapıyor bak. Çocuk mocuj dinlemiyor bay darling i kiss you deyip vınnn.

    (Eski kocamı mi övdüm az önce. Yok canım. Bakim bi. Sanki öyle gibi. Asssslan parçası bee nassı gitti deluğanlı adam canım:)))

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar zırvanın bir arada olduğu bir özgüven zıplaması görülmemiştir. Umarım bunlar bu cemiyetin uzay boşluğunda yaşayan liderinin hayal dünyasının ürünleridir, zira aksi ortalama erkek zekasına bile hakaret :S

    YanıtlaSil
  3. @bekar 1 anne ; yalnız çoğ güzel gitti senin ex yaw... aferin ona :)

    @kız annesi ; 14 yaşında erkek çocukları yapsa bunu yapardı :/

    YanıtlaSil