11 Ekim 2015 Pazar

ayak bileğini bacak üstüne atmak-kahvehanede oturur gibin.

Oğlanı hafta sonları baskete götürüyorum, ctesi babası , pazar ben idik aslında. Ama oğlanla ex kavga edince iki günde bana kaldı.
Konu ex değil şu anda, onunla ilişki çemberimi daralttım, beni daraltamasın diye, canım gıybet yapmak istemiyo bi de manyağın biri yüzünden...
Çocuklar antremandayken, ana - babaları salona almıyolar, dışarı televizyon koymuşlar , ordan seyredebiliyosun. Ay ne iyi etmişler.
İki tane tv var, geçtim birinin karşısına, kahve almak için kalktım , bi tane anne yok seyredenlerden, hepsi baba...
kahvemi alıp geldim , aynı onlar gibi oturdum ,sol ayak bileğimi, sağ dizimin üstüne koydum, bi de çektim elimle...Ne rahatlık.
Bi dahakine dünyaya kelebek olarak değil, halis mulis türk erkeği olarak gelmek istiyorum.




2 yorum:

  1. Italyan erkekleri de fena değil bir arkadaş evlendi. Hem Türk tipi ( salatalık turşusu gibi tabir :) hem yabancı pasaportlu. Duble.

    YanıtlaSil