1 Kasım 2015 Pazar

Bacağını Salla-MA!

Ex ile evliyken ,  sakin, huzurlu bir ortamda hiç bir başka neden yok ise bacağını sallaması yüzünden kavga ederdik.

Deprem oluyor zannederdim, beni müthiş huzursuz ederdi

-Yapma rahatsız oluyorum
-Yapınca da ben rahat ediyorum
-Deprem oluyo zannediyorum , korkuyorum,
-At artık şu korkunu.
-Sen yapma
-Benim babamda yapar, biz böyle rahatlıyoruz. ....
-....
-....

Geçen gün oğlan ödevini yaparken yanına çağırdı, çektim sandalyeyi, oturdum.

Bacağını sallamaya başladı!!!!


-Sallama bacağını!!!!!
Yükselen sesimden şaşırmış gözlerle;
-Babam da sallıyo ama :/

-Ben biri ayağını sallayınca deprem oluyo zannediyorum, depremden de çok korkuyorum, biliyorum baban da sallıyor, ama benim yanımda sallama , ben korkuyorum, babana da sallamaması için çok söyledim ama sallamaya devam etti sen etme lütfen.

-Sen deprem sandığını babama söyledin mi ki?
-Evet
-Tamam , sallamam.
-Teşekkür ederim.

Kocaman sarıldım, çocuk aptala döndü son bir dakika içindeki halimden...

1 hafta sonra baskete götürdüm, Ex de geldi. Oğlanı ekrandan seyrediyorduk, konuşmazken, aniden döndü ;

-Beni sert bir şekilde uyardı minnoş, bir daha senin yanında bacağımı sallamamam için.
-????
-Sordum nedenini, "sen dediğimi yap" dedi. dedi

Aramızda geçen diyaloğu anlattım,

Kafa salladı , ben de salladım....

Dişlerim kaşındı , gidip bi ısırıcam oğlumu..



8 yorum:

  1. Süpermiş:) aferin o miniğe.. Akıl yaşta değil baştadır işte...

    YanıtlaSil
  2. insanlıktan ancak insanlar anlıyor gerçekten... bu kadar basit bir şey için bile bencillik yapmak... ne diyeyim.
    oğlunuz size bir hediye, tabii sizin belli ki tırnaklarınızla kazıyarak hakkettiğiniz bir hediye...

    YanıtlaSil
  3. şu an bacağımı sallayarak okudum yazıyı
    vay vay vay biizm gibi serbest yazanları görmek güzel
    biz de canımız sıkıldıkça değişik konuları cincik cincik ediyoruz
    http://cincikliyoruz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Huzursuz bacak sendromu. Bütün eski kocalarda onboard olarak gelen bir özellik demekki:)))

    YanıtlaSil