5 Kasım 2015 Perşembe

Ex ve oğlu

oğlan devlet okuluna gidiyor.
ben düz-devlet okullarına gittim hep, ingilizce bilmemenin acısıyla karşılaşınca , kurslara, sonra çalışmaya başlayınca da özel ders alarak çözdüm ama çok zaman kaybettim.

Ex istanbulun en iyi anadolu lisesine , en iyi ing. eğitim veren ün. okumuş , üzerine de fransızcayı öğrenmiş.

İstedim ki oğlan ing. erken öğrensin, mümkünse özel okula gitsin, sadece lisan için ... Devlet okulu olunca , boyama kitabından hallice ingilizce kitaplarıyla bu işin olamayacağını hatırlayınca, okula yakın bir anadolu lise vakfının kursuna yazdırmıştım, ancak minnoş ve ex birlikteliği ile o kurs hepimize zindan oldu, yollarımız ayrıldı.

Şimdi oğlan ingilizceden nefret ediyor, benim de şu an hiç mi hiç umurumda değil. Kronik "Senkronizasyon" sorunumuzdan dolayı  şu anda Ex in gündeminde 1 numara. Kitaplar sipariş etmiş falan....

Dün akşam aradı, biz de hot wheels in son 5 senede aldığımız tüm yollarını birbirine ekleyerek , tüm odayı kaplayacak bir projenin en önemli yerindeydik, o araba seçiyordu, ben köprüyü düzeltiyordum, sen işini bölme ben açarım dedi , açtı;

-Alo, neden aradın baba?
-Aaaa oğlum , canım sen mi açtın nasılsın?
-İyiyim , noldu?
-Şey yarın okulda ingilizce dersin var ya , ödevini yaptın mı?
-yoo , yapmadım,
-Alooo süperbekaranne sen orda mısın?
    -Evet
-Neden yapmadınız ingilizce ödevini _
   - Okulda unutmuş kitabını
-E bir hafta oldu , baksaydın çantasına, hatırlatsaydın çocuğa...
-Sen niye bi hafta önce hatırlatmadın baba? Her gün beni okula bırakıyosun neden son gece söylüyosun ha? Yapmadım, yapmayacağım.Şu anda müsait değiliz , kapatıyorum.

Küt!

Kapattı telefonu.

Bana döndü;
-anne sana vosvos buldum, arkasında da roketi var, hızlı gidersin , olur mu?

Seni yerim maymun , yerim...

2 yorum:

  1. Bir babanin, odevini yaptin mi, diye sormasi kabahat degil halbuki. Yuzune telefon kapatacak kadar kotu bir sey degil. Cocuk taraf tutuyor, anne-baba arasindaki savasta yerini almis. Simdi ben "Hos olmamis" dersem, trolluk mu yapmis olurum, bilmiyorum... Herkese acik gorunen bloglarin farkli fikirlere de acik oldugunu farz ettigim icin yaziyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ödevini yaptın mı diye sorması kabahat değil elbet. Ama yapmadığı zaman kabahati annede araması, anneyi didiklemesi rahatsız edici, bence yani...

      Sil