8 Mart 2016 Salı

Kadın

bu yazının ex ile alakası yoktur.

Yeni evliydik , 1 sene falan olmuştu. Yeni bir eve taşınmıştık. Ben hem çalışıyor hem master yapıyordum. Evin upuzun bir koridoru vardı.
Bir ucunda salon bir ucunda odalar.
Bir akşam Ex salonda maç izliyordu ,ben koridorun arka odasında ders çalışıyordum.
Sonra yattık , uyuduk.

Ertesi gün işten geldim. Ayakkabılarımı çıkarırken alt komşu geldi. 60 yaşlarında yalnız yaşayan bekar bir teyze.
Kızım siz ne yaptınız bütün akşam dedi.
Ben de ders çalıştım diye cevap verdim. Yaşım :23
Bir başladı söylenmeye, bütün akşam gece yarısına kadar bir oradan bir oraya koşturma sesleri gelmiş,  avizeleri sallanmış.
Ben teyzeye diyorum ki, valla koşmadık...

Ex geldi.

Ben ağlıyorum . Anlattım.
Neden ağlıyorum. Çünkü kendimi savunamadım, herhalde ondan, bilmiyorum.
İndi aşağıya , kusura bakmayın falan dedi, bi daha rahatsız olursanız bana söyleyin lütfen dedi.
Kadın içeri çağırdı Ex i , yarım saat sonra geldi.

Ex : bi daha açma kapıyı bu kadına, çok yalnız sanırım , ama kadınları sevmiyor galiba, sana takmış dedi.
Korktum ya ben o zaman.

Bu sabah, bu kadın düştü aklıma. 0 dan 15 yaşa kadar, bebeyken ergen olan insan , 23 - 38 yaşa kadar ne kadar değişebilirmiş ama ne kadar....

Şimdi alt katımda yine  yalnız yaşayan çok genç bir kadın var. Oğlan ve arkadaşları olunca değil alt katın, evin temelleri sarsılıyor.  Alt kalttan gelen bir tek şikayet yok.  Eve arkadaşlarını dolduruyor, canlı müzik , kahkahalar, ertesi gün kapının önündeki dağ çöpler.. Bi gün de gel komşu dese, demiyor işte...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder